Re: [Linux-programlama] Açýk Kaynak Proje Barýndýrma

From: Mahir B. Aþut (mahir.asut@ttnet.net.tr)
Date: Wed 08 Nov 2006 - 20:38:18 GMT

Merhaba,

evet, Google'i de incelemiþtim bu baðlamda. Halen birçok özelliði
karanlýkta. Sanýrým bir süre sonra ne olduðunu anlayabileceðiz :))

sourceforge'da yaþadýðým sorun projenin gereksiz olmasý deðil bu arada.
Proje göndermek için açýlmasý gereken kullanýcý hesabýný bile
açtýramadým - henüz :))

selamlar,
Mahir

Ömer F. USTA yazmýþ: