Re: [Linux-programlama] Açık Kaynak Proje Barındırma

From: Mahir B. Aşut (mahir.asut@ttnet.net.tr)
Date: Wed 08 Nov 2006 - 12:18:38 GMT

Çok iyi bir fikir. Fiziki olarak bir araya gelme imkanımız olan arkadaşlara Kadıköy'deki ofisimde (adres ve kroki için http://www.ekopc.com adresinde, sayfanın en altına bakabilirsiniz) ev sahipliği de yaparım seve seve. Çoğunluğun isteği doğrultusunda başka bir mekana da gelirim...

selamlar,
Mahir

Bugra Cakir yazmış:

Mahir arkadaşımla 1. maddede yaşamış olduğu sıkıntıyı ben de  paylaşıyorum. Benim fikrim
bir araya gelelim ve bir beyin fırtınası yapalım. Her birimizin ayrı ayrı fikirleri vardır. Bunları bir araya
getirelim, fikirlerin gerçekleştirilmesi veya gerçekleştirilememesi bence önemli değil. Önemli olan
hayaller neler, gerçekler neler bunu anlamak. Ben varım.