Fwd: Re: [Linux-programlama] Ermeni Soykirimi iddialari, Fransa ve Mandriva...<:-)

From: Tolun ARDAHANLI (tolun286@yahoo.com)
Date: Sat 04 Nov 2006 - 11:05:34 GMT

Arkadaslar Merhaba;

Yine vakit darligimdan dolayi allel acele konuya giriyorum!...

"Vatani olmadan kendisinin ayakta kalabilecegine inanan varmi?"(varsa cok aci).

Vatani bir arada tutacak, Ataturk Cumhuriyeti ni yasatacak olan bu kara parcasi uzerindeki yasayan insanlardir.

Avrupada her ogununu farkli bir sehirde yiyen ve kendilerini dunyanin merkezinde sanan insanlar degildir.

Bunlari birbirinden ayirmak ve oylesi insanlari/ulkeleri zengin etmemek gerekir. Cunku daha fazla para daha fazla dediklerinin yerine getirilmesi demektir.

Amacimi tekrar ediyorum arkadaslar yanlis anlasilmak istemiyorum. Hedef kitlem mandriva kullanicilaridir. Amacimi acik ve temiz bir uslupla asagida belirttim. Ancak gelen ilk mail dengemi bozmus olmasina ragmen cevap olarak ancak bu kadar usluplu bir cevap verebildim. Bir vucut olmanin, kararli hareket etmenin anlamini bilmiyorsak ne gerek var sinirlarin disarisina cikmaya ne gerek var arastirmaya ne gerek var omuzlarimiz uzerinde tasidigimiz seyin yorulmaya...

Guzelim ulkemde yeseren yaklasik 3-4civarinda ciddi linux dagitimi, dunya uzerinde de yetismis dagitimlar(gerek ticari gerek ozgur) varken neden mandriva? ve neden fransa emperyalizmi? ve neden kendi ulkemizi red?

"azer koçulu" bey saniyorum biraz dusunmeden hareket etti(Oyle inanmak istiyorum). Cunku oyle bir tepki biraz benim tabirimle dengesiz bir hareketti.

"Cem Ahmet MERCAN" bey ise benim oyle bir listeden(linuxsohbet) haberim olmadan moderatore kizmis cani saolsun(kendi listemde emin olun genel linux basligi altinda bir tek "linux-request" var sadece). Ufa k bir yanlis anlama olmus.

"Mahir B. AÅŸut" a yol gosterici onerisinden(ki oyle. gercekten dusunememisim ve boyle bir listeden haberim yok(tu)) Ayrica "Yuce Tekol" un desteginden dolayi cok tesekkur ederim.

Acisi, tatlisiyla, cekimseriyle, kararlisiyla .... hepinizi seviyor ve kucakliyorum...

hepinize kolay gelsin... iyi calismalar...

Tolun ARDAHANLI

Yuce Tekol <yucetekol@gmail.com> wrote: From Yuce Tekol Tue Oct 31 02:45:45 2006