[Linux-programlama] Javascript sorusu...

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Thu 02 Nov 2006 - 08:07:48 GMT

Merhabalar,
şöyle bir sorun ile karşı karşıyayım ve çözemedim. Javascript'e gelen
değişkenin içindeki bir değeri fonksiyon olarak çağırmak istiyorum ancak bir
türlü yapamadım, bunun bir çözümü var mıdır? Fonk. şöyle;

function delete_confirm(form,func) {

// func değişkeni içerisinde "xajax_ydil(form)" gibi bir değer var ve bu
daha önceden tanımlanmış bir fonksiyon.

    call(func); // bu şekilde çalışmıyor

    var box=window.confirm("Seçili kayıt silinsin mi?")
        if(box==true){
                    xajax_delete_record(form);
        }
}

İlginize şimdiden teşekkürler, kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a