Re: [Linux-programlama] gomulu sisteme hangi linux u kurabilirim?

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Wed 31 May 2006 - 11:08:12 GMT

Bu tür bir sistem için, ilerideki bakım maliyetlerini de düşündüğünüzde,
kendiniz basit küçük bir dağıtım oluştursanız daha iyi olur.

İş elektrik sayaçlarını okuma ise, binlerce client demektir bu, mutlaka
sıfırdan bir dağıtımı oluşturma bilgisine er geç ihtiyaç duyacaksınız.
Başlangıçta biraz daha fazla zaman harcayıp, böyle bir yöntem
deneyebilirsiniz.

selamlar,