Re: [Linux-programlama] Apache Problemi

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Sun 28 May 2006 - 13:05:55 GMT

Benim ethernet kablomda sorun olduğunda, dışarıdan 40kb ile veri alabilirken
gönderim sırasında genliği azalarak sıfırlanan üç tane burst şeklinde veri
gönderebiliyordum sonra dediğiniz gibi yarıda kalıyordu.
etherneti 10MBit/s'e ayarlayınca sorunsuz işledi. Sonradan kardeşim geçince
kablonun ucuna o da windows'unda düşürünce çözüldü sorun.

Osman Bey'in tanımladığı gibi daha çok bence yazılımla ilgili bir sorun değil,
sürücü yanlış ayarlanmış(?!?) olabilir mi veya kablo-arabirim sorunu olabilir
mi?
Ayrıca ethernet ile bir deneme yapma olanağınız var mı?

Son olarak ftp ile upload'ı belirtmişiniz tersi nasıl işliyor? sunucudan rahat
dosya çekiliyor mu?

Apache'nin hiç işini yarıda bıraktığını görmedim. O tıkır tıkır işler ve
sonuçlarını gönderir os'a.
Cumartesi 27 May 2006 17:29 tarihinde, Agah ALICI şunları yazmıştı: