Re: [Linux-programlama] Apache Problemi

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Thu 27 Apr 2006 - 06:54:18 GMT

Agah ALICI wrote:
> Merhaba arkadaşlar,
>
> Ufak bir problemim var çözümü konusunda yardımcı olabileceğinizi
> düşünüyorum.
> Çalışmakta olduğum birimde ubuntu işletim sistemine sahip bir
> sunucumuz var.
> Donanım konfigürasyonu yeterli derecede.
>
> Yanlız şöyle bir problem var. Sunucudan bir web sayfası çağrıldığında
> (local ağdan dahi olsa) 1-15 sn arasında beklemeler oluyor.
>
> Sunucu cpu ve ram 'i neredeyse sıfır.
> Sunucuda hiç yük yok.
> Ancak sayfalar bir türlü gelemiyor.
>
> İşin ilginç yanı mesela sayfa geliyor hemen diyelim,
> [...]
talep edilen sayfalarda mysql connection varmı?
eğer oyleyse DNS olma ihtimali hayli yuksek.
ip yazmanız bişey değiştirmiyor. resolve dosyasını kontrol etmenizi
oneririm.
eğer apache2.2 kullanıyorsanız şunu soyleyebilirim, ben local makinamda
apache2.2 kullanıyorum ve malesef benzer bir sorun bendede oluyor. ama
bazen...
apache 2.0 versionlarda olmuyor. sebebini bilemiyorum ama malesef boyle....
aklıma ilk gelenler bunlar...