[Linux-programlama] Python IDE

From: Hüseyin ALKAN (huseyin.alkan@alkanbilisim.com)
Date: Mon 22 May 2006 - 22:35:25 GMT

Merhaba

Python u Windows altında kullanabilmek için sizin de önerebileceğiniz bir
IDE var mı ? varsa downlaod link ini verirmisiniz.

Drpython var ama indirdiklerim de Windows da çalıştırmak için bir exe
dosyasına rastlıyamadım yada bu editor programları nasıldır bana yardımcı
olurmusunuz.

Ben python çalışmak istiyorum ve bunu en güzel bi editor ustunde yazip
derliyerek calisdirmak isterim.

Tesekkurler.

Hüseyin ALKAN

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi