Re: [Linux-programlama] php de butun degiskenlerin degerleri bir seferde nasil sifirlanir?

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Sun 14 May 2006 - 08:04:44 GMT

işlemleri ayrı ayrı sayfalarda da yaptırtabilirsiniz.
form , kontrol , redirect eden bir sayfa olursa
bu son redir sayfası hangi formdan geldiğini ve hangi forma
gideceğini bilecektir ve form dolduranlar back bile yapsa yine boş
form sayfası yada sonuç sayfasına(siz en son nereye redirect
ettiyseniz) gidecektir.