[Linux-programlama] Hitrate ne demek? ve %99 olmasini nasil yorumlamam gerekir?

From: hüseyin özbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Wed 10 May 2006 - 13:41:09 GMT

Merhaba
MysqlAdministrator ile mysql server imi gozlemliyorum. Health altinda, memory Health tabinin altinda, Key Efficiency ust basligi altinda
Key Buffer size:Key buffer usage 754688 s yaziyor
hemen altindaki Hitrate grafigi ise %99
Current:100, Maximal:100, Minimal:0 Avarage:100 yaziyor.

Hitrate ne demek? ve %99 olmasini nasil yorumlamam gerekir? Bana tavsiyeniz olabilirmi acaba?

Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey