Re: [Linux-programlama] HTML list/menu

From: VEDAT YILMAZ (vedat@defter.org)
Date: Tue 09 May 2006 - 05:06:56 GMT

Malesef link gönderemiyorum. Fabrikada kullanılan bir otomasyon programı
var. Bunu web e entegre ediyorum. Ve verileri de access veri tabanından
alıyorum. Müdür ile görüşüp eski verilerin temizlenmesi için bir çalışma
yaptık.. şu anda kayıtlar 5bin civarına indi..

select in onkeypres olayına java ile bir script yazarak yapmayı düşündüm
ama, çok yavaş çalışacağı için kimse tavsite etmedi tabiki..

Kayıtlar arasında dolaşmak o kadar zor ki, mutlaka birşeyler yapmalıyım..
yada herkese firefox kullandırmalıyız.. :)

Erkin Tek yazmış: