RE: [Linux-programlama] mysql sorgusunda bos form degerlerini atlamak

From: Serkan YARAMAZ (serkan@cozum.com)
Date: Mon 08 May 2006 - 06:20:57 GMT

Formdan gelen post ve get bilgileriyle bunu bende denemiştim.. mysql
tarafında değilde php komutlarıyla boş olan dizi keylerini sildirerek bu
işlemi yapabilitsin..

$_POST ve $_GET arrayları için bir döngü yaratıp gelen anahtarın değeri boş
ise o anahtarı diziden çıkarmak için unset i kulanabilirsiniz.

  _____