[Linux-programlama] cok acil birden fazla makinaya baglanti

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Tue 02 May 2006 - 14:53:25 GMT

cok acil bi bilgiye ihtiyacim var.
farkli makinalarda calisan 2 mysql sunucum var. ilkinin uzerinden select
yapip gelen bilgileri ikinciye tasiyorum ancak her ikisine baglantim
olmasina ragmen aktarim yapamiyorum. her iki baglanti da var. islem
yapacagim sunucu icin mysql_select_db(); ile veritabanini seciyorum
ancak olmuyor. normalde bu islemi demezsem table dosnt exist hatasi
alıyorum ancak bu islemden sonra hata vermiyor. hatta hicbir hata
donmuyor.ilk baglantim hangisi ise sadece onun icin islem yapabiliyorum.
baglanti icin bi classım var. $db=new sqlim $db2=new sqlim diye
cagiriyorum. $db->db_degis(); $db2->db_degis(); seklinde de db
degistiren fonksiyona cagrida bulunuyorum. bu isin daha kolay bi yontemi
yokmu? varsa nasil? bu islem mysql 5 te ise yaramisti ancak
serverlarımda mysql 4.1 yuklu. yardimci olursaniz sevinirim.