[Linux-programlama] TC Kimlik - SOAP - Perl implementasyonu

From: Mahir B. Aşut (mahir.asut@ttnet.net.tr)
Date: Wed 29 Mar 2006 - 12:17:52 EEST

Merhabalar,

Perl vasıtasıyla TC Kimlik No doğrulaması yapmak istiyorum.
http://tckimlik.nvi.gov.tr/kpspublic.asmx?op=TCKimlikNoDogrula adresindeki örnekleri inceledim ancak pek yardımı olmadı...

Verilen bir TC Kimlik Numarasının, SOAP::Lite kullanan bir Perl betiği yardımıyla doğrulanması konusunda örneği olan veya bunu örnekleyebilecek arkadaşların yardımını rica ediyorum.

teşekkürler,
Mahir B. Aşut
http://www.ekopc.com