RE: [Linux-programlama] link problemi

From: Ahmet UK (ahmet@izbul.net)
Date: Tue 28 Mar 2006 - 12:29:42 EEST

Maalesef sorun o değil. Emin değilim ama galiba PHP4.4.2 de bir sorun var. Çünkü bir çalışıyor bir çalışmıyor. Hala da bir çözüm bulabilmiş değilim… bugs.php.net içinde arama yaptım ama birşey bulamadım. Local sistemde her şey güzel bir şekilde çalışıyor. Daha önce de belirtmiştim ama yine belirteyim;

Local sistem: WinXP, Wamp5 1.6.1, Apache 2.0.55, PHP5.1.2, MySQL5.0.18, Zend Optimizer

Server sistem: Linux Core 2.4.22-1.2115, Apache 1.3.34, PHP4.4.2

  _____