[Linux-programlama] projeye katılım.....

From: vdr turkiye (vdrturkiye@yahoo.com.tr)
Date: Fri 24 Mar 2006 - 15:59:14 EET

  linux iÅŸletim sistemi altında multimedya ağırlıklı bir proje ile ilgili grup oluÅŸturulmaktadır.
  bu grupta yer alacaklar arkadaÅŸlar linux,yazılım(c++) ve donanım geliÅŸtirme konularında çalışacaklardır.
  bu projenin ana amacı , bahsi geçen konuda ar-ge çalışması yapmak ve bir ürün oluÅŸturmaktır.
  konuyla ilgili linkler aÅŸağıdadır. bu linkleri inceleyerek ar-ge yapılacak konu ile ilgili fikir sahibi olabilirsiniz.
  http://www.cadsoft.de/vdr/
  http://www.linuxtv.org/
  grup kendi içinde 3 bölümde çalışacaktır.
  1- yazılım geliÅŸtirme bölümü
  istenen özellikler :
  - c++ diline ve linux ortamında compile vs. konularına hakim olmak.
  2- donanım geliÅŸtirme bölümü
  istenen özellikler :
  - bilgisayar donanımlarına hakim olmak
  - elektronik bilgisi olan , çeÅŸitli hazır devreleri imal edebilecek , eli havya tutan, tecrübeye sahip olmak
  - çeÅŸitli elektronik devreler üzerinde araÅŸtırma geliÅŸtirme yapabilecek bilgi ve tecrübeye sahip olmak
  - bilgisayar üzerinde modifiye iÅŸlemleri konusunda bilgi ve tecrübeli olmak
  - ses ve görüntü sistemleri konusunda eÄŸitim almış olmak , bilgi ve tecrübeye sahip olmak
  (composit,rgbs,svdieo,component,hdtv,spdif,coaxial,optic.....)
  3- linux iÅŸletim sistemi uzman bölümü
  - oluÅŸturulacak ürünün alt yapısı oluÅŸturan linux iÅŸletim sistemi hakkında , konuya uygun arge çalışmaları yapabilecek, bilgi ve tecrübeye sahip olması. sistem optimizasyonu , özel booting çalışmaları , güvenlik , vs...
  yukarıda bahsi geçen ÅŸartlardan bir yada birden fazlasına sahip olan arkadaÅŸlardan beklenen genel özellikler;
  - yukarıdaki linklerde bahsi geçen konulara ilgi duymak ve konulara istekli olmak
  - okul-iÅŸ harici bu konulara zaman ayırabilmek
  - ar-ge mantığına ve yeteneÄŸine sahip olmak
  - sorumluluk sahibi olmak
  projeye katılmak için istenen donanım ve yazılımlar
  (yazılım ve linux grubu için geçerli)
  - linux bilgisayar
  - skystar2 dvb-s pci kart (baÅŸlangıçta uydu anteni zorunlu deÄŸildir)
  http://www.ranteks.com.tr/index.php?cmd=urun_goster&urun=5
  - adsl
  - messenger
  donanım grubuna katılmak için yukarıdakiler ÅŸart deÄŸildir. sadece grup haberleÅŸmesi için messenger gereklidir.
  gruba katılmak isteyen arkadaÅŸlar aÅŸağıdaki email'e kendileri ile ilgili bilgileri gönderebilirler.

  vdrturkiye@yahoo.com.tr