RE: [Linux-programlama] C de Convert problemi?

From: İsmet Sönmez (isonmez@bek.org.tr)
Date: Tue 21 Mar 2006 - 15:44:57 EET

Merhabalar,

Aslında problemin kaynağı C++ derlenmesi imiş.C çevirince hatalar
ortadan kalktı.
Fakat şimdi link errorlar başımı ağrıtıyor.

Ben size işin aslını anlatayım belki bir çözüm bulunur.

Elimde R8822(80186) işlemcili bir makine ve üzerinde xdos(dos3.3)
işletim sistemi var.
Bu sisteme telnet istemci yazacağım.Internette araştırmalarımız
sonucunda minitelnet diye bir program bulduk.
Bu programın exe sizi direk sistemde çalışmıyor çünkü 32 bit
derlenmiş.Bizim bunu 16 bit derlememiz gerekiyor.
Elimizde Borland C++4.52 veriyonu ve wattcp nin libleri var.
Compile ediyoruz lakin built edemiyoruz.çünkü binumum link hataları
alıyoruz.

Wattcp den başka bir tcpstack kullanamam.Çünkü sistemimiz bu stack
üzerine kurulu.

Link Error:Undefined symbol _KEY_LoadDriver in module MT.C

Le başlayan 11 tane link hatamız var.

Ne yapabilirim?

İsmet Sönmez