[Linux-programlama] wget ile web sayfası indirmek

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Fri 17 Mar 2006 - 21:17:07 EET

Merhabalar,
wget ile bir internet adresindeki sadece bir html veya php dosya ve o
dosyanın kullandığı diğer resim, stil vs. ne varsa onları indirmesini
istiyorum, sitenin tamamını değil. Örneğin,
http://www.deneme.com/index.phpdosyasını ve sadece o dosya içinde
kullanılan js, css, ve resim dosyalarını
indirmesini istiyorum. Hangi parametreleri kullanmalıyım.
Şimdiden teşekkürler,
Kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a