[Linux-programlama] glade-gideon-gtk

From: zekeriya koç (zekliste@linuxmail.org)
Date: Wed 15 Mar 2006 - 14:39:06 EET

Herkese Selam,
gtk ile geliştirme yapmak için araştırmalara başladım.glade ve gideon isimli iki adet grafik arayüz ouşturucu buldum ve kullanımlarını inceledim.glade ile oluşturulan .glade uzantılı proje dosyasını çalışma zamanında yükleyip kullanabilen libglade kütüphanesini de kullandım.fakat gideon ortamı daha profesyonel gibi geldi ve gideon ile oluşan XML dosyasını c++ kodum içinden bağlayıp kullanabilecek bir kütüphane var mı ? kesin vardır ama bir türlü kullanımı hakkında bir döküman bulamadım .
yardımcı olan olursa sevinirim.
iyi çalışmalar.