[Linux-programlama] Php çalıştırma sorunu

From: timur eroglu (timureroglu@gmail.com)
Date: Fri 10 Mar 2006 - 21:38:10 EET

Merhaba. Bilgisayarıma Slackware 10.2 kurdum. Bu kurulum sırasında Mysql,
Apache ve Php otomatik olarak kuruldu. Mysql ve Apache sorunsuz olarak
çalışıyor. Fakat Apache Php dosyalarını yorumlayamıyor. Php kodları text
dökümanı şeklinde gözüküyor. Sanırım birkaç ayar yapmam gerekiyor.
Yardımlarınızı bekliyorum. İyi çalışmalar...