Re: [Linux-programlama] xmlhttp

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Sat 07 Jan 2006 - 14:00:15 EET

Mehmet H wrote:

> arkadaşlar merhaba
> daha önce asp ile kullandığım xmlhttp bileşeninin php karşılığını
> arıyorum. bu konuda bana bir kaynak gösterebilecek arkadaş var mı acaba?
> teşekkürler.
> (yeterince açık olmadıysa biraz ayrıntılı gönderebilirim. herkes asp
> bilmiyor olabilir.)
> iyi çalışmalar

anladığım kadarıyla arkaplanda data post edeceksiniz ve bu client
tarafından yapılmayacak. eğer doğru anladıysam bu işlem için CURL
deneyebilirsiniz.
        $url="http://gidecek/adres.php";
        $uri = "degisken=degerler&degisken2=degerler2"
        $ch = curl_init();
        curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url);
        curl_setopt ($ch, CURLOPT_POST, 1);
        curl_setopt ($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, $uri);
        curl_setopt ($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
        $content = curl_exec($ch);
        curl_close ($ch);