Re: [Linux-programlama] Transection nedir?

From: acemi nix (aceminix@gmail.com)
Date: Wed 08 Mar 2006 - 14:01:19 EET

> ancak " myisamde işlemler daha hızlı diye bi olay yok " sözünüz garip
> geldi

bundan kastım tek işlemler içindeğil yani toplamdas, insert select
çokluğunda. sanırım ifade bozukluğu yapmışım.

*Oracle'a hız konusunda tek rakip MySQL/ myisam ancak onlar tutup innoDB yi
satın aldılar....

oracleın myisami rakip gördüğünü sanmıyorum, oracle i seçenler myisamde
olmayan biçok özelliği kullandıkları için o paraları veriyolar bence. ama
şuan piyasada en yaygın mysql ve bunun kendi müşterilerine sıçramasını
istemiyo olabilirler bunu bilemiyoruz bunlar şirketlerin stratejileri. Ben
şahsen postgresqla geçiş yapıyorum postgresqlla hazırlıyorum şuanki projemi,
piyasaya girince ozaman daha net anlıycam çok ümitliyim postgresql a karşı
:).