[Linux-programlama] Re: javascript ve bekleme...

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Thu 02 Mar 2006 - 21:01:33 EET

On Mar 02 08:49, veli akcakaya wrote:
> javascript ile bekletme (delay) işlemini nasıl yapabilirim. Diğer dillerdeki
> sleep veya delay gibi birşey var mı? setTimeout fonksiyonu dışında
> önerebileceğiniz birşey var mı?

Benim bildiğim[1][2] yok.

[1] http://developer.mozilla.org/en/docs/Core_JavaScript_1.5_Reference
[2] http://wp.netscape.com/eng/mozilla/3.0/handbook/javascript/

> Yapmak istediğim, sayfa içerisindeki form
> bilgilerini, yine aynı sayfa içerisindeki bir iframe'e göndermek, gönderme
> işleminden sonra biraz beklemek ve daha sonra farklı bir fonksiyon çağırmak.

Neden bunun için setTimeout() kullanmak istemiyorsunuz onu anlayamadım.
Halbuki tam da sizin istediğiniz gibi, belirtilen süre sonra fonksiyon
çağrısında bulunuyor.

İyi çalışmalar.