[Linux-programlama] Kablosuz Ürün Toplama Arabası-Açıkkaynak

From: İsmet Sönmez (isonmez@bek.org.tr)
Date: Wed 28 Jun 2006 - 11:44:31 GMT

Merhabalar,

Kooperatifimizde "Kablosuz Ürün Toplama Arabası" adında bir proje
açmıştık.
Proje kapsamında ;
1 adet alış-veriş arabası (Marketlerdekinden-plastik tutacağı ve
tutacağın bir kısmı mika kaplama)
1 adet 80186 gömülü sistem
1 adet 4x20 Matrix Lcd ekran
1 adet 4x4 memran klavye
1 adet seri barkod okuyucu (5v)
1 adet asus marka kablosuz ürünü.(Ethernet Bridge yapabiliyor)

80186 gömülü bir sistem üzerinde XDos işletim sistemi çalışıyor.
Bunun için telnet çalıştırmak gerekiyordu.Ama 4X20 Matrix lcd,barkod,
klavye üzerine.
İnternet üzerinde bulduğumuz bir açıkkaynak telnet programını lcd ekrana
uyarladım.
Program c ile yazıldı.Ama en son c'yi 10 yıl önce okulda gördüğüm için
biraz zorlandım.

Bu program xdos (dos3.3) de çalışmasına rağmen biraz değişiklikle linux
üzerine uyarlabilir.
İhtiyacı olan arkadaşlara kaynakları ile beraber dağıtmak istiyorum.

Bu arada 8 yıl önce delphi üzerinde başladığımız bordro programınıda
linux üzerinde açık kaynak yazmak istiyorum.
Yazılılım arayüzleri hakkında bilgi veririseniz başlangıçta işimiz
kolaylaşır.

Sevgilerimle...

İsmet Sönmez
Bursa Ecza Koop.