Re: [Linux-programlama] python-database-mysql

From: zekeriya koç (zekliste@linuxmail.org)
Date: Wed 28 Jun 2006 - 07:19:28 GMT

Selamlar ,
Sayın Volkan Kırık beyefendinin mesajının sinirle falan alakası olmadığını düşünüyorum.Bu kelimenin tek ve kesin anlamı ile terbiyesizlik başka bir şey değil.Kendisi ve mesajı hakkında başka bir şey yazmaya lüzüm görmüyorum.Ama mesajı bana şunu gösterdi ki benim mesajım yanlış anlaşılabilirmiş(yine).Python konusunda çok iyi olmasamda Mysqldb ya da _mysql paketlerini rahatlıkla kullanabiliyorum .Bahsettiğim dataset ve benzeri bileşenlere de şu anda ihtiyacım yok .Ama kendi araştırmalarımda düşündüğüm işin muadili bir çalışma bulamadığımdan böyle bir proje gerçekleştrebilirsek python ile mysql veritabanına erişip işlem yapmak isteyen arkadaşlara kolaylık sağlayabilecek bir kütüphane ortaya çıkabilir diye düşünmüştüm.Ben yıllardır aktif olarak içinde olmasam da Linux ve açık kaynak yazılım dünyasını elimden geldiğince takip ediyorum.Her zaman açık kaynak dünyasının paylaşımla ,birbirinin yüzünü bile görmeden milyonlarca dolara malolmuş ürünlere taş çıkartacak işler yapmalarını hayranlık verici bulmuştum.Hala da düşüncem değişmiş değil .Bu mesaja gelecek cevaplar olursa bahsettiğim projenin olabilirliği konusunda yorumlar olursa sevinirim.Yapabiliriz dersek sonuçta amatörce bile olsa insanların işine yarayabilecek bir şeyler ortaya çıkarabiliriz. Gerçekten işe yararsa zaten açık kaynak camiası olayın "amatörce" yapılmış kısımlarını katkılarıyla destekleriyle profesyonel bir hale getirecektir.

Saygılar.
Zekeriya KOÇ
Sampaş A.Ş.
Yazılım Destek Hedesi