Re: [Linux-programlama] python-database-mysql

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Wed 28 Jun 2006 - 03:38:34 GMT

Aleykümselam,

Höh, kendimiz evde tıkırdaycaksak neden listeler var ki? Herkes problemini tek
başına oturarak çözebilir. Açıkçası ben python bilmiyorum ve izlemekten
memnunum. Ayrıca güzel de bir soru, windowstan göçmüş biri içinde anlamlı bir
soru.

Ben uzaktan izlemekten memnunun, yazılım destek hedesi arkadaşım lütfen rahat
rahat sorunuz.

Çarşamba 28 Haziran 2006 01:11 tarihinde, Volkan KIRIK şunları yazmıştı: