Re: [Linux-programlama] Nasıl:İyi Programlama Yapmak?

From: Ümran Kamar (umrankamar@gmail.com)
Date: Sat 24 Jun 2006 - 17:36:40 GMT

Yanlis anlamayin yardimda kimse kusur etmek istemez ama kesinlikle cok cok
zor durumda kalmadiktan sonra yardim istemeyin. Arastirin. Algoritma
tasarimi ile ilgili mutlaka bir kitap okuyun. Yabanci diliniz varsa herhangi
bir uninin bilgisayar muhendisligi kutuphanesinden bir kitap cok faydali
olacaktir. (Kendi gorus acim sinirlari dahilinde tabii bu tavsiylerim.) OOP
ile calisiyrosaniz class diagram cizecek kadar uml ogrenmeniz isinize
yarayabilir. Kesinlikle rastgele yazmayin, tasarim desenlerini (design
patterns) ya da frameworkleri ogrenin.. Problemlerinizi oncelikle kendiniz
cozun, belirli bir seviyeye geldiginize inandiktan sonra onceden bulunmus
cozumleri entegre etmeye calisin. Cok calisin cok basarili olun :) Kolay
gelsin :)))...
Umran