Re: [Linux-programlama] Dosya içerisinde arama:Python:Nasıl?

From: Fatih Aşıcı (fatih.asici@gmail.com)
Date: Tue 20 Jun 2006 - 08:34:33 GMT

.find verilen dizeyi bulursa konumunu, bulamazsa -1 döndürür. Yani burada
kelime bulunursa (yani dönüş değeri -1 değilse) o satırı yazdırıyor.

str sınıfı hakkında daha fazla bilgi için sadece "python" komutunu vererek
python kabuğunu çalıştırın ve "help(str)" komutunu verin. Tüm işlevlerin
listesini ve açıklamalarını bulabilirsiniz.

Kolay gelsin...