Re: [Linux-programlama] phyton mu? java mi?

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Mon 05 Jun 2006 - 07:58:59 GMT

Standart dedigi nokia'nin sybian'dan onceki isletim sistemidir ve hala kullanilmaktadir. Her iki isletim sistemi de hatta varsa MS isletim sistemleri dahil J2ME desteklemektedir. Yalniz benim dikkatimi ceken sey "Projenin bu kisimdaki amaci: ceptel in portlarini kullanarak donanim kontrol etmek." diye yazilan bolum. Bu konuda arastirma yapmanizi rica ediyorum zira Java ile direk donanima erismiyorsunuz ancak spesifikasyonlar ciinde belli basli bazi ozellikler olmali. Ben 2 sene evvel MIDP1 ile calisma yapmistim ve cok fazla kisitlama mevcut idi. MIDP2.0 ile bunlarin asildigini dusunuyorum.

Eger bu konuda cozum bulmazsaniz, isletim sistemine direk ulasan edilebilen bir dil ile (mesela sybian'a ozel programlama dili ile(pyton?)) bunu cok daha rahat yaparsiniz.

OKAN