Re: [Linux-programlama] phyton mu? java mi?

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 04 Jun 2006 - 14:56:20 GMT

Yazdığım şey ne kadar yardımcı oldu bilmiyorum; burada bu işler için çok
iyi sayılabilecek birileri olduğundan eminim. Benim aklıma ilk gelen
kişi Erhan Ekici [1] geliyor. Kendisi bir ara cep telefonu uygulamaları
geliştiriyordu yanlış hatırlamıyorsam..

Bu arada bildiğim kadarıyla Nokia'nın belli bir seriden sonraki tüm
telefonları Symbian işletim sistemine sahip.. Standart kelimesini bu
yüzden kullanıyorlar olsa gerek... Bir de standart yazması bana da garip
geldi, Nokia'nın kendi sitesine mi baktınız ?

Ben şu anda 6670 kullanıyorum içerisinde Symbian bulunuyor bu arada..
Python ile birşeyler deneyeceğim bir ara inşallah..

[1] - http://galileo.uzem.itu.edu.tr/blog/