[Linux-programlama] Mod-Python Ayarlama : Nasıl?

From: BuÄŸrahan Korkmaz (kickboksor@gmail.com)
Date: Tue 25 Jul 2006 - 18:40:49 GMT

Selam,

İnternetten araştırdım ama bulamadım. Ben mod python kullanarak web
programlamak istiyorum ama yapamadım. Pardus sistemimde pisi ile
gereken paketleri kurdum. Sanırım pardus/pisi paketleri kendi ayar
dosyalarını da içinde getiriyor. Mod_Python'u da kurdum.
http://localhost çalıştı. Ancak nasıl mod_python ile kod yazacağım?

Ben önce bir html dosyası yapıp(index.html) onun içerisine post
methodu ile "index.py/email" formunu koydum. Bu sitelerde bana ulaşın
gibi bir web sayfası. Ama böyle bir sayfa bulanamadı diyor, gönder
dedikten sonra...

Belli başlı ayarlar mı yapmam lazım? Yardım edin, yoksa kodlamada mı
hata yaptım?

--
BuÄŸrahan Korkmaz

Blog: http://www.blogcu.com/bugrasan