Re: [Linux-programlama] Neden C de yazmayalim ki?

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Sun 30 Apr 2006 - 12:13:49 GMT

Rüştü Derici yazmış:

> Web uygulamalarını C ile geliştirme akademik olarak güzel bir proje
> olabilir.cgi modulu olarak birçok şey yapabilirsin.Ama güvenlik
> açıklarının kapatılması ve stabilizasyonu zor bi konu herşeyden önce.
> python u ve perl u incelemeni tavsiye ederim.
> Özellikle python ilgini çekebilir.
> Ayrıca php gtk ile sistem üzerindeki hakimiyetini de php'ye kaydırman
> olası..

yeni bir dil öğrenmek benim için biraz lüks gibi.
GTK ile olayın bağlantısını biraz açabilirseniz gayet memnun olacağım.
ben görsel uygulamalarla ilgilenmiyorum.tamen webde çalışan uygulamalar
için soruyorum.C+GTK ile geliştirdiğim uygulamalarım mevcut ancak ben
doğrudan cgi ile ilgileniyorum. perl bana daha yakın geliyor ama
tecrübem cok daha az.