Re: [Linux-programlama] Neden C de yazmayalim ki?

From: Ustun ERGENOGLU (ustun.ergenoglu@gmail.com)
Date: Tue 25 Jul 2006 - 09:13:33 GMT

bahsettiğiniz şey cgi oluyor sanırım. php, asp falan yaygınlaşmadan
dinamik web uygulamaları bu yolla yapılıyordu. hem güvenlik açısından
sakıncalı; çünkü php, asp gibi izole bir ortamda çalışmıyor, hem de
sunucuya gelen her istek sistemde yeni bir process yaratacağından
dolayı sistemi daha çok yorması kaçınılmaz.

25.07.2006 tarihinde M.ATIF CEYLAN <atifceylan@gmail.com> yazmış: