Re: [Linux-programlama] Birden fazla tabloda select

From: Zekeriye Bozkurt (zekeriye@hotmail.com)
Date: Thu 20 Jul 2006 - 12:59:03 GMT

>join leyin
>
>select B.Adsoyad, B.Adres, T1.kod1adi, T2.kod2adi, T3.kod3adi
>from Base B
>inner join Tablo1 T1 on B.kod1 = T1.kod1

INNER JOIN yerine LEFT JOIN ile denedim. Calisiyor. Yalniz ben de soyle bir
problem daha var. Benim tablo yapimda 3 tane uymasi gereken kolon var.

Tablo Base
subekod,isletmekod,adsoyad,adres,kod1,kod2

Detay
subekod,isletmekod,kod1,kodadi1,aciklama

bu durumda hem kod1 alaninin yanisira subekod ve isletmekod alanlarinin da
ayi olmasi gerekiyor. Oysa left join sadece bir tek alan icin islem yapiyor.

Bunu nasil cozebiliriz?