Re: [Linux-programlama] WHERE IN sorgusunda sıralama

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Thu 20 Jul 2006 - 12:16:34 GMT

Bir de şunu dener misiniz? MySQL'de çalışır mı bilmiyorum.

SELECT * FROM uyeler WHERE id IN ( 15, 165, 13, 94, 14 )
order by case id
        when 15 then 1
        when 165 then 2
        when 13 then 3
        when 94 then 4
        when 14 then 5
        else 6 end

iyi çalışmalar,
Hakan Uygun

Perşembe 20 Temmuz 2006 14:48 tarihinde, OKAN ARI şunları yazmıştı: