[Linux-programlama] Python Dosya İşlemleri

From: Buğrahan Korkmaz (kickboksor@gmail.com)
Date: Wed 19 Jul 2006 - 16:55:15 GMT

Selam,

Arkadaşlar python dosya işlemlerini pek bilmiyorum. .split() filan
yapıyorlar. =+ 2 gibi birşeyler yapıyorlar. Onları anlamıyorum. İstediğim
satırda istediğim sütuna karakter ekleyemiyorum. Bana yardımcı olun. Dosya
işlemlerini öğrenebileceğim bir link verin veya. Lütfen arkadaşlar.
Yardımlarınızı bekliyorum.

Kaynak türkçe olursa güzel olur. İngilizce de biraz anlarım...

--
Buğrahan Korkmaz