Re: [Linux-programlama] open source project management tool

From: Ümran Kamar (umrankamar@gmail.com)
Date: Wed 19 Jul 2006 - 13:35:54 GMT

Ben secerken bir coguna bakmistim, hatta ayrintili bir rapor hazirlamistim,
malesef soft hali yok. Hipergate gelsitirilebilir, ozellestirilebilir ve cok
fonksiyonel gemisti bize. Cok buyukte cok kucukte olsa sirketiniz, artik bu
fonksiyonlarin hepsi hayati kolaylastiriyor. Colloborative olarak
aratirsaniz, soruceforge'da bi cok secenek cikiyor, ama hipergate in hem
forum yardimi, hem de gelisme egrisi cok duzgun gidiyor.

Sourceforge, secmelerinde ikinci yariya kalsa da birinci secilemedi, birinci
olan projeyi hatirlamiyorum ama tescilli bir program istiyorsaniz, onu da
kullanabilirsiniz.

Saygilar iyi calismalar

ps:bu ikincisi sonradan aklima geldi, ek mail ile kalabalik ettigim icin
uzgunum!