[Linux-programlama] Python, satıra yazı eklemek...

From: Buğrahan Korkmaz (kickboksor@gmail.com)
Date: Tue 18 Jul 2006 - 09:46:23 GMT

Selam,

Örneğin bir dosya var ve bu dosyanın ismi a.txt, içeriği de şu şekilde:

Merhaba,
Nasılsın
İyimisin
Lo Lo

Ben python programımla bu dosyanın "Lo Lo" yazan satırının üzerindeki satıra
bir yazı eklemek istiyorum "banada". Nasıl yapabilirim. Dosyanın son hali şu
şekilde olacak.

Merhaba,
Nasılsın
İyimisin