Re: [Linux-programlama] tcmb perl yardimi

From: Can Kavaklıoğlu (eposta@cankavaklioglu.name.tr)
Date: Tue 31 Jan 2006 - 00:29:32 EET

Merhabalar,
"mail" komutu çalışıyorsa, o zaman bir şekilde halledebiliriz.

qx operatörünü çağırırken

mail -s "TCMB Faiz .." gonderilcek@adres.org

satırının başında

echo @faizler |

olmadan çalıştırmadığınızı varsayarak devam ediyorum (çünkü öyle
yaptıysanız mail programı epostanın içeriğini bekler konumda kalacaktır).

Bir de şunu deneyin (bunu bir arkadaşım önermişti ve çalışmıştı, çok
farklı olmasa da oldukça ilginç bir yöntem):

open(MAIL, qq(| mail -s "konu" "epostaadresi" > /dev/null));
print MAIL @faizler;
close(MAIL);

Haberlerinizi bekliyorum.
Can Kavaklıoğlu