Re: [Linux-programlama] Apache de Virtual Host

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Tue 24 Jan 2006 - 19:59:36 EET

Selam,
Sal 24 Oca 2006 13:42 sularında, Erdal Yazicioglu şunları yazmıştı:
> beceremedim :( Ne Nilgün hanımın ne de sizin çözümüz ile olmad. Apache
> dökümanarını da inceledim ama olmuyor... Bir tane Virtula PC kurup deneme
> yapacağım.. :(
>
> Yardımlarınız için teşekkürler..

Siz içerden mi dışardan mı erişmek istiyorsunuz? Sizin verdiğiniz
isimler sadece yerel erişim için kullanılabilir. Örnek de ona göredir.

Dışarıdan erişmek istiyorsanız, lo adresleri yerine internete
bakan eth adresini yazmanız lazım. Ayrıca sunucu ismi de
internet DNS'lerinde çözümlenebilir bir isim olmalı (hosts
dosyasında ayrıca yerel erişim için isim tanımlayabilirsiniz,
ama bununla dışardan erişemezsiniz).

Esen kalın,
Nilgün