Re: [Linux-programlama] PHPEd Hakkında?

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 21 Jan 2006 - 18:58:02 EET

Sizin sorunuz PHP ile alakali degil tamamen WINDOWS ile alakali. Hadi PHP'yi
gectik, PHPED programi hem kapali kaynakli hem de sadece WINDOWS'ta calisan
bir program.

Ayrica bana garip demenizi de yakistiramadim...

Ben size PHP ogrenmek (ister Win, ister MAC olsun) icin kullanabileceginiz
dogru adresi verdim.

Ayrica indirdiginiz ZIP dosyalarinin icinde nasil kurulacagi anlatiliyor.
Olmadi PHP'nin kendi sitesinde, o da olmadi Google ile Turkce
bulabileceginiz onlarca sayfada anlatiliyor.

Ayrica PHP'nin sitesinden indirirken php_installer diye bir paketi de
indirebilirsiniz, onu gormemis olmaniz yine biz liste uyelerinin hatasi
degil. Tiklayarak kuracaginiz program orada...