Re: [Linux-programlama] PHPEd Hakkında?

From: Mucibirahman İLBUĞA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Sat 21 Jan 2006 - 13:03:07 EET

Selamlar,
Nedendir anlamadım? Abache ve PHP sitelerinden en son sürümlerin win versiyonunu indirdim ama her ikisi de nedense kurulum dosyası değil. Dizinlerin ziplenmiş hali... Bu şekilde nasıl kurulacak? yada hangi dizine atmalıyım. Doğrudan c:\ altına mı kopyalanmalı. Ama aldığım PHP kitaplarında hep kurulum dosyasından kurulumu anlatılmış...

Ek olarak PHPEd'yide nedense çalıştıramadım. Açılışta php yolunu yanlış vermiş olmalıyım sanırım?

Saygılarımla,
Mucip:)