Re: [Linux-programlama] PHPEd Hakkında?

From: hakan@soulmaster.org
Date: Thu 19 Jan 2006 - 11:26:44 EET

Merhaba,
Notepad++ [1] kullanin.

Cok hizli calisan ve yetenekli bir editordur. Isinize yarayabilecek
pluginleri de var.

Linux altinda da Scite [2] kullanabilirsiniz.

Zaten bu iki program ayni editor bilesenini kullaniyor. Bu nedenle ikisi
arasinda uyum probleminiz de olmaz.

GPL lisansi ile dagitilmalari da ayri bir guzellik :)

[1] http://notepad-plus.sourceforge.net/uk/about.php
[2] http://www.scintilla.org/SciTE.html

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN