[Linux-programlama] .a dosyasindan Shared Object oluşturmak...

From: Cem Vedat ISIK (cvi.list@gmail.com)
Date: Mon 16 Jan 2006 - 18:02:41 EET

Merhabalar,
C ile CGI yazmak icin bir library kullaniyorum. Derlerken link ettigim
dosya .a uzantili bir kutuphane.
Ancak sonucta olusan calistirabilir (binary) dosyalar çok büyük oluyor.
Acaba, ilgili .a dosyasindan bir paylaşılan nesne (shared object)
dosyasi (.so) yaratmam mümkün müdür? Boylece .so dosyasini
calistirilabilir dosyalar ile ayni dizine koyup, calistirilabilir
dosyalarin boyutlarini azaltabilirim sanirim. Simdiye kadar hep kendi
yazdigim .C dosyalarindan .so olusturmustum.

Ilginiz ve yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim.

--
Cem Vedat ISIK
http://isik.net