Re: [Linux-programlama] host

From: ahmet demir (turkosx@gmail.com)
Date: Wed 22 Feb 2006 - 09:03:15 EET

aslında sorunumu halletim soyleki slackware ile gelen bind programini
secmeyip elle yuklemistim ama host komutu yok diye hata vermisti simdi cd
deki surumle yukleme yaptim ama yuklenmis suan sorun yok elle yukledigim
zaman neden yuklenmedi anlayamadim hic hatada vermemisti.

21.02.2006 tarihinde Nejat AYDIN <nejataydin@superonline.com> yazmış: