[Linux-programlama] nagios check_disk

From: ozi@ozunix.com
Date: Fri 17 Feb 2006 - 10:42:39 EET

Merhabalar,

Nagios la ilgili çözemediğim bir durum var.Eğer bilginiz mevcutsa yardım
almak isterim.
check_disk yaparken herhangib linux yada Bsd surumunde sorunsuz
notifications ı veriyor.Ancak elimde hp-ux server var burada verdiğim path
deki disk durumunu göstermiyor.check_disk -help ile baktım ve butun
kombinasyonları denedim ama bir sonuc elde edemedim.Bir bilginiz varsa
aydınlatırsanız sevinirim.Kullanım şekli aşagıdaki gibidir.Hepsiyle
denedim olmadı.Yani nagiosta devamlı critical gosteriyor ayrıntıya
bakıldığında verdiğim path not found diyor.

/dev/vgcda11/lvol1 102400000 16909712 84822400 17% /data8

check_command check_local_disk!20%!10%!/data8
check_command check_local_disk -w 20% -c 10% -p /data8
check_command check_local_disk!20%!10%!/dev/vgcda11/lvol1