[Linux-programlama] php ssh

From: Rüştü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 23:46:25 EET

Merhaba,
Kullandığım server sadece belli iplere ssh bağlantı izni veriyor..
o yüzden üzerinde ayarlama yapamıyorum..
sorunum şu ki server da çalışan bir .sh scriptimin php içerisinden
shell_execute çalışmasını istiyorum fakat root hakkı gerektiren bir
işlem yapıyor..
root şifrem elimde olsa da bunu shell_exec ile yaptıramadim
shell_exec içerisinden ssh çalıştırmak yada fsockopen ile çalıştırmayı
denemek te permisson engeline takıldı ..buna bir workaround bulma
şansımız nedir??
iyi çalışmalar,
rüştü