Re: [Linux-programlama] Netbeans 5 Kurulum problemi

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 12:07:42 EET

Merhaba,

kurulum için locale değerlerin İngilizce olması gerekiyor. Bunun için komut
satırından "locale" komutu ile gelen değerleri tr_TR den en_US e çevirilmesi
gerek.

Ayrıca kurulum bittikten sonra, Netbeans içerisinde de i-I çevrimleri hatalı
olduğundan, kurulum yaptığınız klasörün içinde etc/netbeans.conf dosyasında

netbeans_default_options="-J-Xms32m -J-Xmx128m -J-XX:PermSize=32m
-J-XX:MaxPermSize=96m -J-Xverify:none -J-Dapple.laf.useScreenMenuBar=true "

satırının sonuna --locale en:US eklenmesi gerek.

netbeans_default_options="-J-Xms32m -J-Xmx128m -J-XX:PermSize=32m
-J-XX:MaxPermSize=96m -J-Xverify:none -J-Dapple.laf.useScreenMenuBar=true
--locale en:US"

iyi çalışmalar,
Hakan Uygun

Pts 06 Şub 2006 09:41 tarihinde, Onur Canci şunları yazmıştı: