Re: [Linux-programlama] PHP Otomatik msj

From: Bahri Meriç CANLI (bmericc@australia.edu)
Date: Tue 07 Feb 2006 - 10:26:40 EET

Merhaba

Bu işlem için robot tarzı birşey kullanabilirsiniz. bir robot.php gibi
bir dosyamız olsun bu dosya sürekli veritabanındaki görevleri kotrol
edip o dakikada bir görevi varsa görev ile ilgili php dosyasını çağırır
ve görev gerçekleşir. robot.php yide cron ile dakikada bir
çağırabilirsiniz.

Aklıma gelenler bunlar. Eğer daha farklı bir yöntem varsa şahsen onuda
öğrenmek isterim

emrah seren yazmış: