Re: [Linux-programlama] Hangi dili onerirsiniz?

From: Başer (baserguvenc@yahoo.com)
Date: Sat 30 Dec 2006 - 10:14:29 GMT

     Merhaba 9-10 dil bilseniz bile sadece 1-2 sini kullanabilirsiniz.Diğerlerini kullanmadıkca zamanla unutma gibi problemler oluyor.Php yi tavsiye ederim.Asp.net karisik ve bahsedildigi gibi bazi islemleri kisa bir zamanda yapmiyor. Bir kaç fare tiklamasiyla database baglanip verileri alabiliyorsunuz mesela ama bir problem olursa yine dili ve/veya teknolojiyi iyi bilmeniz gerekiyor.

Nuri Akman <nuri.akman@hazine.gov.tr> wrote: Merhaba,

Ben olsam, ucundan kiyisindan 10 dil bilmek yerine PHP gibi bir dilde
uzmanlasmayi tercih ederdim.

Sevgiler,
Nuri AKMAN